Enkeltspor, restriktioner på toglængder, fartreduktioner, stigninger og manglende kapacitet på rangerbanegårde.
Dette er blandt de flaskehalse, som allerede nu presser godstransporten på jernbanen - og presset vil vokse, når Femern-forbindelsen åbner i 2029. Det fremgår af en rapport, der er udarbejdet af Sweco på vegne af String of Greater Copenh...
Her er de største flaskehalse for gods på jernbanen
Ny rapport sætter lokaliteter på de 15 største flaskehalse i Femern-trafikken. Fem af dem truer efter forbindelsen åbner i 2029
Sweco

Screendump fra rapporten viser en række store flaskehalse for jernbanen. Sweco
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer