23948sdkhjf

Har du brug for Siemens teknisk support?

| Medlemsnyhed | Indrykket af Siemens A/S - Industry

Så får du et tip her: Opret en Support Request online i stedet for at ringe ind.

Der er nemlig en række fordele:

Forsinkende misforståelser undgås, diagnosefiler og screendump uploades nemt, valget af produkt bliver korrekt fra starten, du vil få vist manualer, FAQ og firmware til det valgte produkt (og problemet kan måske være løst inden sagen oprettes).

Det er ganske nemt. Du går bare ind på www.siemens.dk/mysupport og følger denne step by step guide.

• Log ind på support siden

• Tryk på Create New request

• Skriv produktet fx S7-1511 eller mere specifikt 6ES7511-1FK01-0AB0

• Vælg CPU’en

• Vælg fejlårsag/supportårsag (f.eks Update)

• Se om der kommer den nødvendige hjælp på siden, hvis ikke, så tryk på ”next”

• Skriv en overskrift på problemet

• Skriv produktnummer samt firmware, udfyld ”details”-vinduet med så meget information som muligt

• Upload screen dump, diagnose file, program – alt hvad der er relevant

• Tjek om persondata er korrekt

• Vælg hvordan der ønskes at blive kontaktet (mail eller på telefon)

• Tryk send, og sagen er oprettet.

 

Teknisk Support

Morten Müllertz tlf.: 44774444 morten.muellertz@siemens.com

support.denmark.automation@siemens.com

www.siemens.dk/mysupport

Medlemsnyhed

Indrykket af
Siemens A/S - Industry

Borupvang 9
2750 Ballerup
Danmark
Siemens A/S - Industry

Billeder & videoer

Billede 2 copyMorten MÅllertz

Send til en kollega

0.152