De senere år er der bygget en række nye raffinaderier i Østen. Og dem bliver der brug for, når den globale handelsflåde skal overholde 2020-kravene til svovludledning.
For Vestens raffinaderier er ikke gearet til stor efterspørgsel på miljørigtigt brændstof - i hvert tilfælde ikke i første omgang. Sådan lyder analysen fra en række eksperter, Søf...
Nye marinebrændstoffer booster omsætning hos tankrederier
De vil give mere arbejde til produkttank-rederierne, når store mængder ’compliance fuel’ skal sejles ind fra Østen fra 2020. Europas aldrende raffinaderier kan ikke klare opgaven, og de svovlfattige brændstoffer skal derfor sejles ind fra Asien
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer