23948sdkhjf

DFDS søger partnere i digitalt kapløb om kunderne

Færgerederiet har de seneste år investeret millioner i at digitalisere forretningen. Nu satser DFDS på at indgå samarbejder med digitale startup-virksomheder for at undgå at blive ’disruptet’ af nye digitale handelsplatforme
DFDS retter kikkerten mod underskoven af digitale startup-firmaer som led i rederiets indsats for at digitalisere sin forretning og udvikle nye innovative handelsplatforme.

Det fortæller finansdirektør (CFO) Torben Carlsen og Sophie-Kim Chapman, Group Digital Officer hos DFDS, som sammen står i spidsen for indsatsen med at ruste rederiet til den...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141