23948sdkhjf

Europæiske værfter for dyre til DFDS

En markant prisforskel gjorde udslaget, da DFDS valgte kinesiske Jinling Shipyard frem for et europæisk værft
Overvejelserne om den milliardstore investering i to nye ro-ro fragtskibe begyndte allerede i foråret 2015, da DFDS gik i gang med at konkretisere sit behov for kapacitet.

Siden blev der koblet mæglere på og forhandlet med en lang række værfter, både i Europa, Sydkorea, Kina og Japan, fortæller executive vice president Peder Gellert Pedersen, DFD...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.14