Velkommen til soefart.dk

En del af sidens indhold er forbeholdt abonnenter. Indtast din mail samt adgangskode, hvis du allerede er oprettet.
Er du ny online bruger - opret ny online bruger.

Har du spørgsmål eller problemer med dit login, ring til Søfart på tlf.:

86 25 55 00

 

Opret dig som ny bruger her.

Glemt din adgangskode?

Husk mig...

Velkommen til soefart.dk

Du er nu logget ind og har følgende muligheder:

Annoncering | Abonnement | Udgivelsesplan | Udbringning | Om Søfart | Maritim Kalender | Shop/books | Kontakt
Login

 
 
Tegn abonnement på Søfart
og få avisen
 i postkassen hver uge

NyhedsbrevTilmeld dig Søfarts nyhedsbrev og få nyheder fra "Det Blå Danmark" direkte i din mailbox!

En skibsmontør sætter i værk

PERSONPORTRÆT: Palle Sørensen

Green-Jakobsen styrker indsatsen i Indien

UGENS JOBPROFIL: Siddharth Kumar

Godt nyt for tørlast

KOMMENTAR: Erik Bastiansen - MSR – Maritime Systems Research

Fredag d. 27. januar 2012 08:44. Af Helle Bak Klausman

2.200 ton olie skal ud

Hollandske Smit er klar til at påbegynde det omfattende arbejde med at bunker olien fra det havarerede »Costa Concordia«. Først skal den tykke fuelolie varmes op, så den kan suges ud. Samtidig skal fartøjet hele tiden holdes stabilt.

 

2.200 ton olie skal ud

Dykkere har onsdag været nede og markere borehullerne på den første tank. Foto: Polfoto

Fredag d. 27. januar 2012 08:44

 


For at læse denne artikel kræver det, du er logget ind som abonnent. KLIK her for at logge ind / købe adgang.

Søfart er et maritimt brancheblad, der henvender sig bredt til læsere med interesse for alle sider af det danske søfartserhverv - også kaldet Det Blå Danmark.

Hasselager Centervej 7, st.

DK - 8260 Viby J

Tlf. +45 86 25 89 00